Zwroty

Jeśli zamówiony produkt z jakiegoś powodu nie spełni Twoich oczekiwań możesz go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Każdemu konsumentowi co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy. Aby to zrobić należy należy przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Zwracany produkt nie może nosić żadnych znamion użytkowania. Pamiętaj, aby zabezpieczyć przesyłkę (rogi planerów) w odpowiedni sposób, tak aby żaden produkt nie został uszkodzony podczas transportu. W tym celu najlepiej odeślij zamówieniu w pudełku, w którym je otrzymałeś. Jeśli produkt zostanie uszkodzony, a po przesyłce będzie widać, że nie została odpowiednio zabezpieczona, zwrot nie zostanie uznany.

Jak zwrócić produkt?

  1. Pobierz i wypełnij formularz zwrotu oraz umieść go w przesyłce. Wypełniony formularz jest niezbędny do realizacji zwrotu.
  2. Zapakuj bezpiecznie przesyłkę i odeślij ją na wskazany poniżej adres.
  3. Poinformuj nas o zwrocie – napisz wiadomość na adres kontakt@beaware.com.pl i powiadom o wysyłce zwrotu podając numer zamówienia. Jeśli posiadasz numer nadania paczki (zalecamy przesyłkę rejestrowaną) prosimy o podesłanie tego numeru.

Ważne! Paczki za pobraniem nie będą przyjmowane! Polecamy również wybrać przewoźnika, który umożliwia uzyskanie numeru do śledzenia paczki i potwierdzenia odbioru – nie odpowiadamy za zgubione przesyłki.

W przypadku zwrotu towaru, Sprzedawca zwraca Konsumentowi otrzymane od Konsumenta płatności za towar, pomniejszone o koszt dostarczenia produktów, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy lub uszkodzony, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Zakupiony produkt podlega reklamacji w przypadku wykrycia wady lub uszkodzenia od razu po otrzymaniu przesyłki. Reklamację należy złożyć poprzez przesłanie wiadomości na adres e-mail: kontakt@beaware.com.pl. W swojej wiadomości uwzględnij dokładny opis wady produktu oraz załącz zdjęcia.Na Twój email odeślemy formularz reklamacji.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

5% zniżki na produkty IB PUBLISHING

Odbierz zniżkę na nasze produkty i otrzymaj ich próbki.

user
email
0
Twój koszyk
  • No products in the cart.