Miłość online czy łatwy seks? O aplikacji randkowej słów kilka.

Wysłany dnia 15 lipca 2021 przez kontakt
Miłość online czy łatwy seks? O aplikacji randkowej słów kilka.

Czy szukanie miłości w internecie ma sens? Czy jest możliwe poznać miłość swojego życia, korzystając z jednej z najbardziej popularnych aplikacji randkowych? 

 

Wielu z nas, pracując osiem godzin dziennie nie ma czasu i przede wszystkim nie ma gdzie poznawać nowych ludzi. Niektórzy natomiast są zbyt nieśmiali lub po wielu przejściach nie mają odwagi poznać kogoś w realu. Warto zaznaczyć też, że w dzisiejszych czasach odchodzi się raczej od zaczepiania ludzi na ulicy, ponieważ może być to negatywnie odebrane. A w końcu nie chcemy wyjść na dziwaka, który uprzykrza komuś życie podczas spaceru. 

 

Korzystanie z aplikacji randkowych nikogo już nie dziwi. Dzisiaj poruszymy temat jednej z najbardziej znanych, która cieszy się popularnością wśród młodszych i starszych - Tinder. Aplikacja jest znana w 196 krajach, 30 językach, którą można porównać nawet z Instagramem. Stanowi symbol poszukiwania idealnego kandydata/tki na randkę, opierając się na przesunięciach w lewo (nie jestem zainteresowana/y) lub w prawo (jestem zainteresowana/y). Tworząc konto, dodajemy swoje zdjęcia, tworzymy opis swojej osoby, możemy także połączyć konto ze swoim Instagramem i Spotify. Na każdym wyświetlanym profilu znajdziemy imię użytkownika oraz jego wiek. Kiedy dwie osoby przesuną swoje profile w prawo, następuje tzw match, czyli sparowanie - wtedy można rozpocząć rozmowę i poznać osobę, którą wybraliśmy. 

 

Na Tinderze możemy znaleźć osoby samotne, szukające drugiej połówki, otwartej znajomości, niezobowiązującego seksu, przyjaźni… a także osoby w związkach partnerskich i małżeńskich. Jednak nikogo nie powinno to dziwić - zarówno w realu możemy poznać osoby, które są już zajęte, a mimo to nadal podrywają, tak samo - na Tinderze. 

Relacje zawiązywane na Tinderze mogą polegać na niezobowiązującym seksie, ale również mogą upierać się na prawdziwym uczuciu. Dokładnie tak samo jak w rzeczywistości, z tym, że w aplikacji mamy wszystko podane jak na tacy i wybór potencjalnego kandydata wiąże się z przebrnięciem przez miliony użytkowników. Na Tinderze również większość osób od razu zdradza, jaki ma cel, co pozwala na oszczędzenie sobie rozczarowań. 

Jednak zawsze jest ryzyko, tak jak w tradycyjnych znajomościach. Tak jak widać to w wielu innych mediach społecznościowych, Tinder nie opiewa w empatię. Z tego powodu zrodziło się zjawisko “ghostingu”, które polega na całkowitym zerwaniu kontaktu bez żadnej uprzedniej informacji, wynikające z dyskredytowania osoby, która po prostu nie przypadła nam do gustu. 

 

W świecie Tindera możemy trafić świetnie i zbudować prawdziwą, głęboką relację, ale również możemy trafić pechowo - co może być dużym rozczarowaniem lub kolejną okazją do szukania partnera. Z tego powodu z Tindera należy korzystać z rozwagą i czujnością, pamiętając, że nigdy nie wiemy kto siedzi po drugiej stronie. 

 

A po drugiej stronie bywa różnie. Zakładając profil w aplikacji tworzymy własną autokreację, starając się pokazać z jak najlepszej strony. W związku z tym wybieramy zdjęcia, na których wyszliśmy najlepiej, dobieramy słowa, wybieramy charakterystyczne utwory. W pewien sposób zakładamy “maskę” przed naszymi kompleksami i wadami. Oczywiście nie musi być to działanie świadome, jednak nasza psychika działa w ten sposób, że chcemy ukryć to, co dla nas niewygodne. 

 

Tak więc Tinder to aplikacja, która pozwala na szybkie poznanie nowych ludzi, jednak posiada też pewne ryzyko, które wiąże się z poznaniem niewłaściwych osób. 

 

A czy Ty korzystasz z aplikacji randkowych? Podziel się z nami swoimi historiami! 

5% zniżki na produkty IB PUBLISHING

Odbierz zniżkę na nasze produkty i otrzymaj ich próbki.

user
email
beaware.com.pl przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklamy, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie. View more
Akceptuj
0
Twój koszyk
  • No products in the cart.